Update sikit!!?!!

Assalamualaikum wbt
Okey, lama aku tak update blog sebab aku skg makin hari makin busy..


Biasa lah duduk kat U ni.. Nasib skg da cuti semester.. haha :D

Lupa nak bagi tau, lagi 2 minggu lagi result Final Exam,
Doakan aku berjaya k kat UiTM Pahang ni..
Nak dapat Pointer terbaik..
Dapat Anugrah DEKAN!!
Amin.......




 Ni time nak pergi kelas, sempat bergambar lagi haha ;D




 Ni masa UiTM kitorang pecahka rekod Malaysian Book of Record,
Cipta logo ! Malaysia terbesar

 Geam perut Lapar ;D



Ingat nak bawak semester depan. CBR 150, takpun na angkat CBR 250 pulak..
:)))


p/s: Next entry, aku post yg bermanfaat sikit eh.. hehe

1 comments:

Unknown 7 September 2016 at 00:40  

Тут по ссылке- недорогие индивидуалки Москвы
я вся в предвкушении нашей встречи.я-в отрадном!!!

Post a Comment

Nur Yasira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mohd Haziq Putra + Nur Yasira

Daisypath Anniversary tickers

Total PageViews

About This Blog

Hanya Sekadar Luahan Hati yg ingin dikongsi...Lebih Baik aku Menulis dari Tidur Terus.... ^_^ Biarkan Jari yang berkata-kata sambil menari tanggo di atas keyboard. :D
Powered by Blogger.

Popular Posts

Haziq's Followers

About Me

My photo
aku adalah aku. hanya ingin berkongsi luahan hati dan ilmu yang ada serba sedikit. tersilap kata, terkasar bahasa sehingga menusuk kalbu pembaca adalah tidak disengajakan sama sekali. (",)y.. te hee

Popular Posts