Jalan-Jalan Buang Duit

 Ringtone Sony Erickson Xperia X8 berkumandang di telingaku. Dengan telinga, mata, badan, dan tubuh ku yang mengantuk ini pon menjawab panggilan kawanku. 


Aku: Hello, ha Fathy macam mana kau, dah siap ke belum ni. Aku baru nak mandi ni. Padahal baru bangun tidur haha :'D.

Fathy: Ha,  baguslah tue, aku pon baru 'tengah' nak mandi. (tergelak aku dengar dia cakap camtu). Pukul 11 ko datang rumah aku bawa kereta okey?

Aku: Okey bos!


Okey kali ni, aku nak cerita sikit kat korang pasal kitorang 3 orang, aku, Fathy dengan Adie jalan-jalan kat KLCC nak beli barang-barang sikit untuk si Fathy ni balik Mesir. Acctually Fathy and Adie ni study kat Mesir. Aku j study kat Pasir haha :"D



First, aku ambil Fathy kat rumah dia dengan Saga Hitam Manis 1.3 aku haha.
Terus kitorang zupppppp!! jalan pergi KLCC terus tanpa membuang masa. Dalam masa yang sama kitorang telefon si Adie suruh datang KLCC dengan kadar segera hehe.



Sampai je depan menara KLCC tu,kitorang puas juga lah cari parking lot. Tak jumpa-jumpa! Akhirnya kitorang buat kepuitusan nak parking taman depan Suria je haha :'D. Nasib Fathy ada baca-baca sikit, tak kena saman lah juga hehe.


Depan Suria Klcc

*
*
*

First Masuk KLCC terus gambar sini haha

Memang best lah dapat meluangkan waktu dengan member jalan-jalan  kat klcc ni. Sampai je kitorang kat klcc ni, terus masuk segala kedai yang ada kat dalam ni. Sebenarnya tujuannya satu je. Nak beli beg, dompet dengan beg kasut si fathy anak manja ni haha :'D



Sebab baru-baru ni budak ni hilang beg dengan dompet dia masa tengah tunggang skuter dia. Time tu dia baru balik dari uruskan hal-hal nak balik Mesir nanti. Hal-hal macam uruskan passport, visa bagai haha :'D. Itu pasal lah boleh hilang, sebab terlampau mencilok sangat time menunggang tu. *Fathy jangan ikut sangat macam aku ya. hahaha



Kasut Idaman aku. Converse. Melepas Converse dah beli Adidas F5

*
*
*

Para-para Adidas

*
*
*

*
*
*

Makan time. Pizza
Akhirnya lepas kitorang bayar tiket wayang, terus pergi  cari makanan. Mula-mula kitorang ingat nak pergi KFC or McD, tapi disebabkan kitorang boikot habis-habisan ni barang Yahudi, kitorang singgah sini lah haha. Kenyang jugak perut :'D. 


Tengah kitorang makan-makan, sekali tengok jam dah pukul 3 dah. Cuak gila, dah nak start dah wayang. Kelam kabut makan!! haha :D. Nasib sempat jugak tengok Final Destination 5.



Ni aku gambar time keluar dari klcc dah. Kat sini aku tengok ramai pelancong asing ambil gambar menara klcc ni . Kami sebagai warganegara Malaysia, harus bangga dengan negara sendiri juga haha ;'D
Apa lagi cekek-cekek lah. Ambil gambar sekali hehe :)


KLCC dan Bangunan Maxis

*
*
*

Dah Balik Jom!!


  xiQ~

0 comments:

Post a Comment

Nur Yasira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mohd Haziq Putra + Nur Yasira

Daisypath Anniversary tickers

Total PageViews

About This Blog

Hanya Sekadar Luahan Hati yg ingin dikongsi...Lebih Baik aku Menulis dari Tidur Terus.... ^_^ Biarkan Jari yang berkata-kata sambil menari tanggo di atas keyboard. :D
Powered by Blogger.

Popular Posts

Haziq's Followers

About Me

My photo
aku adalah aku. hanya ingin berkongsi luahan hati dan ilmu yang ada serba sedikit. tersilap kata, terkasar bahasa sehingga menusuk kalbu pembaca adalah tidak disengajakan sama sekali. (",)y.. te hee

Popular Posts