Macam-Macam Hal

Okey. Sekarang nak kongsi hal yang membingungkan dan menyemakkan dalam pale otak aku sekarang ini. Lebih kurang luahan hati seorang lelaki lah.Chewah. Jarang tau orang lelaki meluahkan perasaan hatinya *Sila kagum* .Nak cerita ni  hal yang telah berjaya membikin gua mengamuk, sedih, frust , bingung dan lain-lain. Bercampur- baur lah semuanya haha :D Hal-hal ini berlaku pada hari ini sahaja. =(



First:

Tadi Bergaduh besar dengan kekasih hati, sedih sangat ni. Dah lah nak dekat puasa. Ramadhan bakal tiba!! Bergaduh pulak. Sakit hati lah dengan tindakan kekasih hati. Hilang semua memori aku, saat mula- mula berkenalan dengan kekasih hati. Adeke patut dia padam semua mesej aku dengan dia haha :D Banyak tuuu. Dah lah aku suka baca mesej- mesej kami kalau bosan. sweet sangat lah. *kot*



Second:


Hari ni pukul 2.30 petang, aku memandu kereta nak pergi ambil adik aku kat sekolah. Dah lah sekolah dia jauh, balik pulak confirm jem-kreem. Ini yang paling aku benci-sebencinya. Bila aku dah sampai depan sekolah adik aku je, mama aku telefon." Adik dah balik, Cikgu dia hantar dah".Jeng jeng jeng. Terpaksa menghadapi jem-kreem seorang diri. Arghh!! Menjerit aku dengan sendirinya. Sukanya.


 
Third:

Hati ku sedih kerana tidak dapat menghadiri Kenduri Aqiqah kat Kampung Baris, Bentong. Mok De yang pelawa aku dari Facebook haha. Aku memang teringin nak balik kampung tau. Setelah  Banyak kenangan gua dengan Mok De. Tak bisa gua lupakan haha ( mintak ampun makanan dan juadah kat sana yek. Tak dapat nak mencekik)



Forth:
Aku sedih gila sebab tak dapat takel Lisa Surihani. Sedih *dot
(okey yang ni aku tipu)



Hatiku mulai tak menetu, semalam tak tidur. Sibuk melayan skype  bersama awek-awek oversea dan undersea haha. Apa-ape pun aku harap, esok pasti akan lebih ceria and happy. Maghrib dah nak masuk.  ^^



     xiQ~

0 comments:

Post a Comment

Nur Yasira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mohd Haziq Putra + Nur Yasira

Daisypath Anniversary tickers

Total PageViews

About This Blog

Hanya Sekadar Luahan Hati yg ingin dikongsi...Lebih Baik aku Menulis dari Tidur Terus.... ^_^ Biarkan Jari yang berkata-kata sambil menari tanggo di atas keyboard. :D
Powered by Blogger.

Popular Posts

Haziq's Followers

About Me

My photo
aku adalah aku. hanya ingin berkongsi luahan hati dan ilmu yang ada serba sedikit. tersilap kata, terkasar bahasa sehingga menusuk kalbu pembaca adalah tidak disengajakan sama sekali. (",)y.. te hee

Popular Posts